کتابنامه

1) ایزو ۹۰۰۴: مدیریت برای موفقیت پایدار سازمان – رویکرد مدیریت کیفیت

2) ایزو ۱۰۰۰۱: مدیریت کیفیت – رضایت مشتری – راهنمایی‌هایی برای آیین رفتار برای سازمان‌ها
3) ایزو ۱۰۰۰۲: مدیریت کیفیت – رضایت مشتری – راهنمایی‌هایی برای رسیدگی به شکایت‌ها در سازمان
4) ایزو ۱۰۰۰۳: مدیریت کیفیت – رضایت مشتری – راهنمایی‌هایی برای حل‌وفصل اختلاف‌ها بیرون از سازمان
5) ایزو ۱۰۰۰۴: مدیریت کیفیت – رضایت مشتری – راهنمایی‌هایی برای پایش و اندازه‌گیری

6) ایزو ۱۰۰۰۵: سیستم‌های مدیریت کیفیت – راهنمایی‌هایی برای طرح‌های کیفیت
7) ایزو ۱۰۰۰۶: سیستم‌های مدیریت کیفیت – راهنمایی‌هایی برای مدیریت کیفیت در پروژه‌ها
8) ایزو ۱۰۰۰۷: سیستم‌های مدیریت کیفیت – راهنمایی‌هایی برای مدیریت پیکره‌بندی
9) ایزو ۱۰۰۰۸: مدیریت کیفیت – رضایت مشتری – راهنمایی‌هایی برای معاملات تجارت الکترونیک فروشنده-به-مصرف‌کننده

10) ایزو ۱۰۰۱۲: سیستم‌های مدیریت اندازه‌گیری – الزامات فرآیندهای اندازه‌گیری و تجهیزات اندازه‌گیری
11) گزارش فنی ایزو ۱۰۰۱۳: راهنمایی‌هایی برای مستندسازی سیستم مدیریت کیفیت
12) ایزو ۱۰۰۱۴: مدیریت کیفیت – راهنمایی‌هایی برای تحقق منافع مالی و اقتصادی
13) ایزو ۱۰۰۱۵: مدیریت کیفیت – راهنمایی‌هایی برای آموزش
14) گزارش فنی ایزو ۱۰۰۱۷: راهنمای روش‌های آماری برای ایزو ۹۰۰۱: ۲۰۰۰
15) ایزو ۱۰۰۱۸: مدیریت کیفیت – راهنمایی برای مشارکت و شایستگی کارکنان
16) ایزو ۱۰۰۱۹: راهنمایی‌هایی برای انتخاب مشاوران سیستم مدیریت کیفیت و استفاده از خدمات ایشان

17) ایزو ۱۴۰۰۱: سیستم مدیریت محیط زیستی – الزامات و دستورالعمل استفاده
18) ایزو ۱۹۰۱۱: راهنمایی‌هایی برای ممیزی سیستم‌های مدیریت
19) ایزو ۳۱۰۰۰: مدیریت ریسک، اصول و راهنمایی‌ها
20) ایزو ۳۷۵۰۰: راهنمایی‌هایی برای برون‌سپاری

۱۴) ISO IEC 9003: مهندسی نرم‌افزار – راهنمایی‌هایی برای استفاده از ایزو ۹۰۰۱: ۲۰۰۸ در نرم‌افزارهای کامپیوتری
22) IEC ۶۰۳۰۰-۱: قابلیت اعتماد – قسمت 1: راهنمایی برای مدیریت و کاربرد
23)  IEC۶۱۱۶۰: بازنگری طراحی

24) ایزو : اصول مدیریت کیفیت
25) ایزو : انتخاب و استفاده از ایزو ۹۰۰۰ خانواده ای از استانداردها،
26) ایزو : ایزو ۹۰۰۱ برای کسب‌و‌کارهای کوچک، چه باید کرد؟

27)  www.iso.org/tc176/sc02/public
28) www.iso.org/tc176/ISO9001AuditingPracticesGroup

درباره‌ی سید مجتبی موسوی

دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع با گرایش تولید صنعتی، با بیش از ۱۶ سال تجربه در زمینه‌ی سیستم‌های مدیریت کیفیت، لجستیک، تحقیق‌وتوسعه، فنآوری اطلاعات و مالی. در سال‌های آغازین با چند شرکت به‌عنوان مدیر تضمین کیفیت و نماینده‌ی مدیریت همکاری نموده‌ام و بیش از هفت سال است که به عنوان متولی سیستم‌های مدیریت کیفیت با شرکت‌های مختلف در صنایع ریلی، صنایع خودرو، صنایع خانگی، الکترونیک، سازه‌های بتنی و سایر صنایع همکاری داشته‌ام. عمده‌ی فعالیت‌های من در زمینه‌های مدیریت، مشاوره، تدریس و ممیزی سیستم‌های مدیریت شامل حوزه‌های مختلف سیستم‌های مدیریت، ایمنی‌وبهداشت شغلی و محیط‌زیستی؛ و همچنین نظامنامه‌های SPC، APQP، PPAP، FMEA و MSA و سایر ابزار مهندسی کیفیت و نرم‌افزارهای مربوطه بوده و همواره در جستجوی به‌روزآوری دانش و کسب تجربیات جدید هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *