خانه / دانلود / دانلود ایزو ۱۰۰۰۳ ویرایش ۲۰۰۷ (ISO 10003 2007)

دانلود ایزو ۱۰۰۰۳ ویرایش ۲۰۰۷ (ISO 10003 2007)

ایزو ۱۰۰۰۳ مدیریت کیفیت رضایت مشتری راهنمایی‌هایی برای حل‌وفصل اختلافات بیرون از سازمان
راهنمایی‌هایی برای حل مؤثر و کارآمد اختلاف‌های بیرونی که منجر به شکایت‌های مربوط به محصول شده‌اند، فراهم می‌کند. مباحثه مسیر بررسی را هنگامی که سازمان ناگزیر از شکایت داخلی‌ست، ارائه می‌نماید. بسیاری از شکایت‌ها می‌توانند بدون روش‌های مناقشه، با موفقیت در سازمان حل‌وفصل شوند.


برای Download بر روی نوشته‌های زیر Click نمایید:
دانلود متن فارسی ایزو ۱۰۰۰۳ ویرایش ۲۰۰۷ (ISO 10003 2007)
دانلود متن انگلیسی ایزو ۱۰۰۰۳ ویرایش ۲۰۰۷ (ISO 10003 2007)

درباره‌ی سید مجتبی موسوی

دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع با گرایش تولید صنعتی، با بیش از ۱۶ سال تجربه در زمینه‌ی سیستم‌های مدیریت کیفیت، لجستیک، تحقیق‌وتوسعه، فنآوری اطلاعات و مالی. در سال‌های آغازین با چند شرکت به‌عنوان مدیر تضمین کیفیت و نماینده‌ی مدیریت همکاری نموده‌ام و بیش از هفت سال است که به عنوان متولی سیستم‌های مدیریت کیفیت با شرکت‌های مختلف در صنایع ریلی، صنایع خودرو، صنایع خانگی، الکترونیک، سازه‌های بتنی و سایر صنایع همکاری داشته‌ام. عمده‌ی فعالیت‌های من در زمینه‌های مدیریت، مشاوره، تدریس و ممیزی سیستم‌های مدیریت شامل حوزه‌های مختلف سیستم‌های مدیریت، ایمنی‌وبهداشت شغلی و محیط‌زیستی؛ و همچنین نظامنامه‌های SPC، APQP، PPAP، FMEA و MSA و سایر ابزار مهندسی کیفیت و نرم‌افزارهای مربوطه بوده و همواره در جستجوی به‌روزآوری دانش و کسب تجربیات جدید هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *