خانه / دانلود / دانلود ایزو ۱۰۰۰۲ ویرایش ۲۰۰۴ (ISO 10002 2004)

دانلود ایزو ۱۰۰۰۲ ویرایش ۲۰۰۴ (ISO 10002 2004)

ایزو ۱۰۰۰۲ مدیریت کیفیت رضایت مشتری راهنمایی‌هایی برای رسیدگی به شکایت‌ها در سازمان
راهنمایی‌هایی در روند رسیدگی به شکایت‌ها با شناخت و بررسی نیازها و انتظارات شکایت‌کنندگان و حل‌وفصل هر گونه شکایت دریافتی ارائه می‌نماید.

ایزو ۱۰۰۰۲ روند شکایت باز، مؤثر و آسان برای استفاده، از جمله آموزش کارکنان ارائه می‌نماید. همچنین راهنمایی‌هایی برای کسب و کارهای کوچک فراهم می‌کند.


(برای Download بر روی نوشته‌های زیر Click نمایید)
دانلود متن فارسی ایزو ۱۰۰۰۲ ویرایش ۲۰۰۴ (ISO 10002 2004)
دانلود متن انگلیسی ایزو ۱۰۰۰۲ ویرایش ۲۰۰۴ (ISO 10002 2004)

درباره‌ی سید مجتبی موسوی

دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع با گرایش تولید صنعتی، با بیش از ۱۶ سال تجربه در زمینه‌ی سیستم‌های مدیریت کیفیت، لجستیک، تحقیق‌وتوسعه، فنآوری اطلاعات و مالی. در سال‌های آغازین با چند شرکت به‌عنوان مدیر تضمین کیفیت و نماینده‌ی مدیریت همکاری نموده‌ام و بیش از هفت سال است که به عنوان متولی سیستم‌های مدیریت کیفیت با شرکت‌های مختلف در صنایع ریلی، صنایع خودرو، صنایع خانگی، الکترونیک، سازه‌های بتنی و سایر صنایع همکاری داشته‌ام. عمده‌ی فعالیت‌های من در زمینه‌های مدیریت، مشاوره، تدریس و ممیزی سیستم‌های مدیریت شامل حوزه‌های مختلف سیستم‌های مدیریت، ایمنی‌وبهداشت شغلی و محیط‌زیستی؛ و همچنین نظامنامه‌های SPC، APQP، PPAP، FMEA و MSA و سایر ابزار مهندسی کیفیت و نرم‌افزارهای مربوطه بوده و همواره در جستجوی به‌روزآوری دانش و کسب تجربیات جدید هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *