خانه / دانلود / دانلود ایزو ۱۰۰۰۱ ویرایش ۲۰۰۶ (ISO 10001 2006)

دانلود ایزو ۱۰۰۰۱ ویرایش ۲۰۰۶ (ISO 10001 2006)

ایزو ۱۰۰۰۱ مدیریت کیفیت رضایت مشتری – راهنمایی‌هایی برای آیین رفتار برای سازمان
راهنمای سازمان در تعیین قوانین رضایت مشتری برای برآورده‌سازی نیازها و انتظارات مشتری فراهم می‌نماید. استفاده از آن می‌تواند اعتماد مشتری به سازمان را افزایش داده و درک مشتری را از آنچه که از یک سازمان انتظار دارد بهبود بخشد و در نتیجه احتمال سوء تفاهم‌ها و شکایت‌ها کاهش می‌یابد.


برای Download بر روی نوشته‌های زیر Click نمایید:
دانلود متن فارسی ایزو ۱۰۰۰۱ ویرایش ۲۰۰۶ (ISO 10001 2006)
دانلود متن انگلیسی ایزو ۱۰۰۰۱ ویرایش ۲۰۰۶ (ISO 10001 2006)

درباره‌ی سید مجتبی موسوی

دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع با گرایش تولید صنعتی، با بیش از ۱۶ سال تجربه در زمینه‌ی سیستم‌های مدیریت کیفیت، لجستیک، تحقیق‌وتوسعه، فنآوری اطلاعات و مالی. در سال‌های آغازین با چند شرکت به‌عنوان مدیر تضمین کیفیت و نماینده‌ی مدیریت همکاری نموده‌ام و بیش از هفت سال است که به عنوان متولی سیستم‌های مدیریت کیفیت با شرکت‌های مختلف در صنایع ریلی، صنایع خودرو، صنایع خانگی، الکترونیک، سازه‌های بتنی و سایر صنایع همکاری داشته‌ام. عمده‌ی فعالیت‌های من در زمینه‌های مدیریت، مشاوره، تدریس و ممیزی سیستم‌های مدیریت شامل حوزه‌های مختلف سیستم‌های مدیریت، ایمنی‌وبهداشت شغلی و محیط‌زیستی؛ و همچنین نظامنامه‌های SPC، APQP، PPAP، FMEA و MSA و سایر ابزار مهندسی کیفیت و نرم‌افزارهای مربوطه بوده و همواره در جستجوی به‌روزآوری دانش و کسب تجربیات جدید هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *